فروشگاه اینترنتی

ساخت وبلاگ

روغن خراطین آراس

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود

این تضمین وجود دارد که با استفاده صحیح از روغن خراطین اصل عرضه شده در فروشگاه البرزسل ظرف مدت 2 دوماه از زمان آغاز مصرف، اندازه آلت تناسلی آقایان حدود سه سانتی متر از طول و یک سانتیمتر از عرض رشد داشته باشد

به شما اطمینان می دهیم که با مصرف روغن خراطین اصل، احساس شرمندگی جنسی را برای همیشه فراموش خواهید کرد.
این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و رفع چین و چروک

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد.



افزایش اندازه آلت تناسلی مردان
استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن اندامهای مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد ، از سالیان دور و در طب سنتی، از روغن خراطین برای حجم دادن و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می شده است اما در سالهای اخیر از این روغن برای مصارف دیگر نیز استفاده می شود روغن خراطین بخاطر خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش و جریان خود در محل مورد نظر شده و با خون رسانی و تغذیه بیشتر اندام مورد نظر، باعث حجیم و بزرگ تر شدن آن اندام می شود.

تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

عوارض روغن خراطین

روغن خراطین اصل، فاقد عارضه می باشد اما افرادی که دارای حساسیتهای پوستی می باشند بهتر است قبل از استفاده از ان با پزشک مشورت نمایند.


نحوه استفاده روغن خراطین :

قبل از مصرف روغن حجم دهنده خراطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر 24 ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.
تذکر: پس از مصرف روغن طبیعی خراطین بگذارید حداقل 1 ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر 2 : مناسب ترین زمان استفاده از روغن اصل خراطین شب قبل از خواب میباشد.

بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارند که با چند مرتبه استفاده از آن، به نتیجه مطلوبی دست یافته و حجیم و بزرگ تر شدن اندام مورد نظر خود را شاهد باشند اما باید بدانید که این توقع بیجایی است چراکه حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب، دو الی سه ماه می باشد با مصرف روزانه دومرتبه از آن و به طول حد اقل دوماه، می توانید شاهد بزرگتر شدن اندام مورد نظر خود باشد

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 290011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : خواص روغن خراطین اصل چیست,خواص روغن خراطین اصل برای صورت,خاصیت روغن خراطین اصل,فواید روغن خراطین اصل,خواص روغن خراطین اصل برای پوست,روغن حجم دهنده آلت,بزرگ کردن آلت,رفع چین و چروک پوست,افزایش سایز آلت,نحوه استفاده ازروغن خراطین, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 1:19

فیبروز ریوی چیست?

 

فیبروز ریوی چیست؟ علائم این بیماری چیست؟ چه اطلاعاتی راجع به فیبروز ریوی دارید؟ فیبروز ریوی (ورم الیاف ریه) جای زخم در ریه ها است و می‌تواند علل زیادی داشته باشد. این بیماری جزء گروهی از بیماری های ریوی است که به آنها بیماری های بینابینی ریه می‌گویند. افراد مبتلا به فیبروز ریوی معمولاً علائم تنگی نفس را بروز می‌دهند. روش های درمان و پیشگیری از این بیماری بسته به علت آن متفاوت است اما به طور کلی برای فیبروز ریوی درمانی وجود ندارد.

علائم فیبروز ریوی در ابتدا خفیف است و معمولاً این بیماری به راحتی آشکار نمی‌شود. اولین علامت معمولاً تنگی نفس است و در ابتدا، ممکن است حین ورزش مشاهده شود اما با گذشت زمان، پیشرفت می‌کند و می‌تواند در حالت استراحت نیز مشکلات تنفسی را به همراه آورد.دلایل احتمالی زیادی برای فیبروز ریوی وجود دارد، اما در مقیاس میکروسکوپی، دیواره های آلوئولی (کیسه های هوای ریز در ریه ها که از طریق آنها تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن صورت می‌گیرد) زخم می‌شوند. این امر باعث می‌شود که آلوئول ها نتوانند در هنگام تنفس به خوبی منبسط و منقبض شوند.

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : فیبروز ریوی,فیبروز ریوی چیست,فیبروز ریوی یعنی چی,فیبروز ریه کشنده است,فیبروز ریه خطرناک است,فیبروز ریوی ایدیوپاتیک چیست,فیبروز ریه ایدیوپاتیک,فیبروز بافت ریه چیست,فیبروز ریه چه بیماری است,بيماري فيبروز ريوي, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 0:59

ژل حجم دهنده پلی ژل

 

ژل لوبریکانت حجم دهنده پلی ژل محلول در آب بوده حاوی ماده موثر ال آرژنین می باشد که بعنوان افزایش دهنده حجم آلت تناسلی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل برای بالا بردن حس جنسی و لذت بخش تر شدن رابطه جنسی طراحی شده است. جهت اثر بخشی بهتر به مدت 2 ماه، روزی 2 بار، مقدار مناسبی از ژل را روی آلت تناسلی ماساژ دهید تا جذب شود.

ژل پای ژل دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پلی ژل معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 2011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ژل کلفت کننده آلت,ژل کلفت کننده فوری,ژل کلفت کننده دائمی,نحوه استفاده از ژل کلفت کننده آلت,حجم دهنده آلت,ژل حجم دهنده آلت,افزایش طول آلت,افزایش قطر آلت,افزایش سایزآلت,طرز استفاده ژل کلفت کننده آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 1:22

درمان تبخال

 

تبخال نوعی عفونت است که از ویروس هرپس سیمپلکس ناشی می شود. اگرچه در حال حاضر درمان قطعی برای آن وجود ندارد، اما برخی از روش های درمانی از جمله درمان های خانگی ممکن است به تسکین علائم کمک کنند.علائم تبخال شامل زخم های پوستی است و عفونت به طور معمول دهان، دستگاه تناسلی و ناحیه مقعد را تحت تاثیر قرار می دهد. ویروس هرپس سیمپلکس به صورت 2 نوع ویروس هرپس سیمپلکس 1 (HSV-1) و ویروس هرپس سیمپلکس 2 (HSV-2) وجود دارد و هر دوی این ویروس ها باعث ایجاد هرپس تناسلی می شوند، اما فقط HSV-1 در ایجاد تبخال دهانی نقش دارد.

کمپرس گرم یا سرد می تواند درد و خارش ضایعه تبخال را تسکین بخشد، بنابراین استفاده از کمپرس گرم روی دور لب نیز می تواند از ایجاد تاول هنگام عفونت تبخال دهانی جلوگیری کند.کمپرس سرد نیز به راحتی در خانه قابل دسترس است یک حوله را روی کیسه یخ بپیچید و آن را روی ناحیه دردناک بمالید. دقت داشته باشید کمپرس یخ را مستقیم روی پوست نگذارید، همچنین توصیه می شود ناحیه را با آب نمک به آرامی بشویید.

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : تبخال,درمان تبخال,تبخال تناسلی,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی زنان,تبخال لب درمان,تبخال دهانی,تبخال عصبی,تبخال لب,تبخال دهان, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 1:02

ژل مشکی ایموشن

 

لذت بردن از رابطه ی زناشویی یکی از مسائل پر اهمیت در زندگی مشترک است . اغلب افراد بر این باور اشتباهند که طول و حجم آلت مادرزادی بوده و هیچ گونه تغییری در آن نمیتوان داد؛ اما امروز با پیشرفت علوم پزشکی مواردی بسیار دشوارتر و حساس تر از این مورد رفع شده است پس این مورد نیز توسط روش های صد در صد علمی و تضمینی قابل تغییر میباشد. استفاده از ژل ایموشن مشکی یکی از این روش های تاثیر گذار می باشد.

ژل ایموشن دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . ایموشن معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل مشکی ایموشن می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

طرز استفاده از ژل حجم دهنده مشکی ایموشن

این ژل را 2 بار در روز و به مدت 16 هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.

  • دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره 1228185274
  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
  • دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS
  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
  • دارای نشان حلال
  • ساخت ایران (تحت لیسانس)

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 19011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ژل حجم دهنده,ژل حجم دهنده فوری,ژل حجم دهنده آلت,ژل حجم دهنده دائمی,ژل حجم دهنده فوری آلت,ژل حجم دهنده آقایان,ژل حجم دهنده آلات,ژل حجم دهنده آلات تناسلی مردان,ژل افزایش طول آلت,بزرگ کننده آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 1:02

آمبولی ریه چیست؟

 

خون شما از طریق قلب و به وسیله شریان ریه به ریه های شما منتقل می‌شود. در ریه ها خون با اکسیژن غنی می‌شود، سپس به قلب باز می‌گردد و قلب خون غنی از اکسیژن را به بقیه بدن می‌رساند. هنگامی که در یکی از شریان هایی که از قلب به ریه ها می‌رود یک لخته خون ایجاد می‌شود، آمبولی ریه (PE) پدید می‌آید. لخته، جریان طبیعی خون را مسدود می‌کند. این انسداد می‌تواند مشکلاتی جدی ای مانند آسیب دیدگی ریه های شما و میزان پایین اکسیژن خون را ایجاد کند.

کمبود اکسیژن می‌تواند به اعضای دیگر بدن نیز آسیب برساند. اگر لخته بزرگ باشد یا رگ توسط بسیاری از لخته های کوچکتر مسدود شود، آمبولی ریه می‌تواند کشنده باشد. آمبولی ریه معمولاً از رگ عمیق موجود در پاها به ریه ها منتقل می‌شود.پزشکان این وضعیت را “ترومبوز وریدی عمیق” (DVT) می‌نامند. این لخته ها هنگامی که بدن به مدت زیادی ساکن است و خون نمی‌تواند آزادانه در پاها جریان یابد، مثلا در طول پروازهای طولانی یا رانندگی بلند مدت ایجاد می‌شوند. این شرایط ممکن است زمانی که در حال جراحی یا در بستر بیماری هستید، اتفاق بیفتد.

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : آمبولی ریه,آمبولی ریه چیست,آمبولی ریه در بارداری,آمبولی ریه درمان,آمبولی ریه علائم,آمبولی ریه چقدر خطرناک است,آمبولی ریه چه علائمی دارد,آمبولی ریه چیه,آمبولی ریه یعنی چی,آمبولی ریه ارثی است, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 0:41

پکیج دستگاه اکستندر و دستگاه وکیوم آقایان

 

دستگاه اکستندر :

دستگاه کشنده عـضو تناسلی (اکستندر) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

*: افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت
نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

*:
افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد

* افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Eriction
) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود

*: اورگاسم (Orgasm
) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود)


*: خون رسانی بهتر به آلت تناسلی بصورت مداوم و ترمیم عروق آلت تناسلی

تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون : مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود. این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد. خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. مگنتها به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر می گذارد.

دستگاه وکیوم :

دستگاه وکیوم محصول شرکت روناس طب با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره : 42609/ 7 / ک این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد. این مشکل غالبـا" به واسطه ضعـف در بافت آ.ل.ت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آ.ل.ت می باشد. لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد وباعث گشادشــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آ.ل.ت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آ.ل.ت از خــون(انقباض و انبساط) به وجــود می آورد. از آنجا که عملـکرد وکیوم روناس مطابق با مکانیــزم طبیعی آ.ل.ت تنا-سلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.

نحوه استفاده از دستگاه در افراد با نعوظ (Erection) کوتاه مدت و ناقص این وسیله به دو صورت : 1: قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ)؛ 2: تمرین ( در طول درمان) کاربرد دارد. وکیوم روناس به سادگی جایگزین حالت طبیعی نعوظ شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی ج.ن.سی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد. این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی، بیماریهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های ج.ن.سی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید این محصول یکعدد کرم شارک پاور جهت افزایش طول و قطر آ.ل.ت تنا-سلی به صورت مکملی با این دستگاه اشانتیون از ما دریافت نمایید.

وکیوم ، دستگاه وکیوم ، خرید دستگاه وکیوم ، وکیوم مردانه ، دستگاه بزرگ کننده آلت ،

جهت خرید و یا مشاوره عدد 73011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : افزایش سایزآلت,راه افزایش سایزآلت,راه های افزایش سایزآلت تناسلی,روش های افزایش سایزآلت,دستگاه وکیوم اقایان اصل,دستگاه وکیوم مردان,آموزش استفاده از دستگاه وکیوم آقایان,دستگاه اکستندر آقایان,بزرگ کردن آلت,درمان مشکل نعوظ, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 1:25

وزوز گوش چیست؟

 

وزوز گوش احساس صدا دادن یا زنگ زدن در گوش است. وزوز گوش یک مشکل شایع است که حدود 15 تا 20 درصد از افراد را مبتلا می کند. وزوز گوش به خودی خود یک بیماری نیست – بلکه علامت یک بیماری اساسی مانند کاهش شنوایی مربوط به سن، آسیب گوش یا اختلال در سیستم گردش خون است. اگرچه وزوز گوش آزاردهنده است، ولی معمولاً نشانه چیز جدی نیست. اگرچه با افزایش سن می تواند بدتر شود، ولی برای بسیاری از افراد ، وزوز گوش با درمان بهبود می یابد. درمان علت اصلی مشخص شده گاهی کمک می کند. سایر روشهای درمانی باعث کاهش یا پوشاندن سر و صدا می شوند و وزوز گوش کمتر به چشم می آید.

وزوز گوش وقتی اتفاق می افتد که آگاهانه صدایی را بشنویم که از هیچ منبعی خارج از بدن تولید نشود. این بیماری نیست بلکه علائم یک مشکل اساسی است .سر و صدا معمولاً ذهنی است، یعنی فقط کسی که وزوز گوش دارد می تواند آن را بشنود. متداول ترین شکل آن، صدای زنگ ثابت و زیر است. این می تواند آزار دهنده باشد، اما معمولاً نشانگر بیماری جدی نیست.در کمتر از 1 درصد موارد ممکن است عینی باشد. این بدان معنی است که افراد دیگر می توانند این صداها را بشنوند. این نوع سر و صدا ممکن است در اثر حرکات قلبی عروقی یا اسکلتی عضلانی در بدن فرد ایجاد شود. این می تواند نشانه وضعیت اضطراری پزشکی باشد.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : وزوز گوش,وزوز گوش و سرگیجه,وزوز گوش و سردرد,وزوز گوش چیست,وزوز گوش نشانه چیست,وزوز گوش درمان,وزوز گوش ناشی از چیست,وزوز گوش ناشی از اعصاب,آیا وزوز گوش درمان دارد,آیا وزوز گوش خطر دارد, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 0:52

سیروز کبدی چیست؟

 

سیروز کبدی شرایطی است که در آن بافت طبیعی کبد به تدریج و با گذشت زمان تبدیل به بافت اسکار یا فیبروز می شود. این بافت جایگزین روی روند رشد سلول های کبدی و ساختار طبیعی کبد تاثیر منفی می گذارد و عملکرد آن را با مشکل مواجه می کند. هر چه بافت اسکار بیشتر رشد می کند سلول های کبدی بیشتری از بین می روند و می میرند و در نهایت کبد عملکردش را از دست می دهد.

کبد یکی از پیچیده ترین اندام های بدن است که در قسمت بالا و راست شکم قرار دارد و بیش از 500 وظیفه مهم را انجام می دهد.آسیب کبدی رو همه اندام های بدن تاثیر می گذارد. سیروز کبدی باعث آسیب دیدگی طولانی مدت و مداوم سلول های به کبدی می شود و با پیشرفت آن خونرسانی به کبد نیز مسدود می شود و بدن بیمار را با مشکلات بسیاری روبرو می کند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : سیروز کبدی,سیروز کبدی چیست,سیروز کبدی چیه,سیروز کبدی و هپاتیت,سیروز کبدی علائم,سیروز کبدی واگیر دارد,سیروز کبدی ارثی است؟,سیروز کبدی ارثی,سیروز کبدی اختلال,سیروز کبدی به چه معناست, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 0:37

ژل حجم دهنده پاور مکس

 

لذت بردن از رابطه ی زناشویی یکی از مسائل پر اهمیت در زندگی مشترک است . اغلب افراد بر این باور اشتباهند که طول و حجم آلت مادرزادی بوده و هیچ گونه تغییری در آن نمیتوان داد؛ اما امروز با پیشرفت علوم پزشکی مواردی بسیار دشوارتر و حساس تر از این مورد رفع شده است پس این مورد نیز توسط روش های صد در صد علمی و تضمینی قابل تغییر میباشد. استفاده از ژل پاور مکس یکی از این روش های تاثیر گذار می باشد.

ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

طرز استفاده از ژل حجم دهنده پاور مکس

 

این ژل را 2 بار در روز و به مدت 16 هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

طرز استفاده از ژل حجم دهنده پاور مکس

 

این ژل را 2 بار در روز و به مدت 16 هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.
 

  • دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره 1228148170
  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
  • دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS
  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
  • دارای نشان حلال
  • ساخت ایران (تحت لیسانس)

جهت خرید و یا مشاوره عدد 70011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ژل حجم دهنده فوری,افزایش طول آلت,افزایش قطرآلت,حجم دهنده آلت,طرز استفاده از ژل حجم دهنده,ژل حجم دهنده,ژل حجم دهنده آقایان,ژل حجم دهنده آلات,ژل حجم دهنده آلات تناسلی مردان,ژل حجم دهنده آقایان پاورمکس, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 239 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1400 ساعت: 1:18

پانکراتیت چیست؟

 

آسیب دیدگی لوزالمعده زمانی اتفاق می افتد که آنزیم های گوارشی قبل از اینکه در روده کوچک رها شوند شروع به فعالیت می کنند و پانکراس یا همان لوزالمعده را مورد حمله قرار می دهند. بیماری پانکراتیت در واقع همان التهاب لوزالمعده است که به دلایل متفاوتی بروز می کند و علائم مختلفی هم دارد. دو نوع پانکراتیت وجود دارد: پانکراتیت حاد که خیلی ناگهانی و در عرض چند روز گسترش پیدا می کند و پانکراتیت مزمن که چندین سال به طول می انجامد.

پانکراتیت نوعی بیماریست که در آن لوزالمعده بیمار دچار التهاب می شود. لوزالمعده یا پانکراس غده بزرگیست که پشت معده و کنار روده کوچک قرار دارد. این غده دو وظیفه اصلی و مهم را انجام می دهد. آنزیم های گوارشی قدرتمند و موثری در روده کوچک آزاد می کند که به هضم بهتر و سریع تر غذا کمک می کنند. هورمون های انسولین و گلوکاگون را وارد جریان خون می کند تا به بدن کمک کنند بتواند از مواد غذایی به عنوان منبع انرژی استفاده کند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : پانکراتیت,پانکراتیت چیست,پانکراتیت حاد,پانکراتیت حاد چیست,پانکراتیت خفیف چیست,پانکراتیت صفراوی,پانکراتیت ایدیوپاتیک,پانکراتیت نکروزان حاد,پانکراتیت نکروزان چیست,پانکراتیت ارثی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 200 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1400 ساعت: 0:58

روغن خراطین طراوت

 

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود.

این تضمین وجود دارد که با استفاده صحیح از روغن خراطین اصل عرضه شده در فروشگاه البرزسل  ظرف مدت 2 دوماه از زمان آغاز مصرف، اندازه آلت تناسلی آقایان حدود سه سانتی متر از طول و یک سانتیمتر از عرض رشد داشته باشد

 

به شما اطمینان می دهیم که با مصرف  روغن خراطین اصل، احساس شرمندگی جنسی را برای همیشه فراموش خواهید کرد.
این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و رفع چین و چروک

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد.

افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن اندامهای مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد ، از سالیان دور و در طب سنتی، از روغن خراطین برای حجم دادن و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می شده است اما در سالهای اخیر از این روغن برای مصارف دیگر نیز استفاده می شود روغن خراطین بخاطر خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش و جریان خود در محل مورد نظر شده و با خون رسانی و تغذیه بیشتر اندام مورد نظر، باعث حجیم و بزرگ تر شدن آن اندام می شود.

تقویت و رشد موها
 از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد. 

عوارض روغن خراطین
روغن خراطین اصل، فاقد عارضه می باشد اما افرادی که دارای حساسیتهای پوستی می باشند بهتر است قبل از استفاده از ان با پزشک مشورت نمایند.

نحوه استفاده روغن خراطین :

قبل از مصرف روغن حجم دهنده خراطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر ۲۴ ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.
تذکر: پس از مصرف روغن طبیعی خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن اصل خراطین شب قبل از خواب میباشد.

 

بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارند که با چند مرتبه استفاده از آن، به نتیجه مطلوبی دست یافته و حجیم و بزرگ تر شدن اندام مورد نظر خود را شاهد باشند اما باید بدانید که این توقع بیجایی است چراکه حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب، دو الی سه ماه می باشد با مصرف روزانه دومرتبه از آن و به طول حد اقل دوماه، می توانید شاهد بزرگتر شدن اندام مورد نظر خود باشد.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 68011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : روغن خراطین برای الات تناسلی,روغن خراطین برای چاقی صورت,روغن خراطین اصل,افزایش سایز آلت,روغن خراطین اصل قیمت,بزرگ کننده آلت,کاربرد روغن خراطین,روغن خراطین قیمت,رفع چین و چروک پوست,خرید روغن خراطین, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 1:10

بیماری های خونی چیست؟

 

بیماری های خونی شرایطی است که توانایی عملکرد صحیح خون را تحت تأثیر قرار می‌دهد. انواع مختلفی از بیماری های خونی وجود دارد و علائم آن بستگی به نوع آن دارد. با این حال، برخی از علائم رایج شامل خستگی غیر قابل توضیح و کاهش وزن است. بیشتر بیماری های خونی باعث کاهش تعداد سلول ها، پروتئین ها، پلاکت ها یا مواد مغذی موجود در خون می‌شود و یا عملکرد آنها را مختل می‌کند. اکثر  بیماری های خونی ناشی از جهش در قسمت هایی از ژن های خاص است و می‌تواند به صورت ارثی منتقل شود. برخی از شرایط پزشکی، داروها و عوامل سبک زندگی نیز می‌توانند باعث بروز بیماری های خونی شوند. 

بیماری های خونی عبارت است از هر شرایطی که بر یک یا چند قسمت خون تأثیر بگذارد و معمولاً در عملکرد صحیح آن اختلال ایجاد کند. بسیاری از بیماری های خونی نام خود را از مؤلفه خونی که بر آنها تأثیر می‌گذارند، می‌گیرند.گلبول های سفید به بدن در مبارزه با عفونت ها کمک می‌کنند. آن ها حیات خود را در مغز استخوان شروع می‌كنند و به انواع مختلف سلول تبدیل می‌شوند كه هر كدام دارای هدف ایمنی متفاوتی هستند.

 


 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری های خونی,بیماری های خونی کودکان,بیماری های خونی در کودکان,بیماری های خونی نادر,بیماری های خونی واگیردار,بیماری های خونی پلاکت,بیماری های خونی کدامند,بیماری های خونی چیست,بیماری های خونی ارثی,انواع بیماری های خونی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 0:43

 

روغن زالو طراوت

 

روغن زالو با مکانیسم رگ سازی، باعث افزایش گردش خون می شود و عضو مورد نظر بیشتر تغذیه و خون رسانی میگردد. به همین علت افزایش سایز دائمی را بعد از مدتی استفاده کردن به همراه دارد. همچنین در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردید که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار بوده، شده است.

تاثیرات روغن زالو

روغن زالو از داروهای مجرب طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی مردان است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتابهای متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب قرابادین ابوعلی سینا، مفرح القلوب حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و .. آمده است. درمان با این روغن بیمار را از هر نوع درمان دیگری بی نیاز کرده و هیچ عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

خواص روغن زالو در درمان و تقویت قوای جنسی

بزرگ کردن آلت آقایان، ایجاد نعوظ قوی تر افزایش طول و قطر آلت، حجم دهنده باسن و سینه همچنین مورد استفاده ورزشکاران جهت حجم گرفتن اندام هایشان، افزایش قدرت و کنترل جنسی، بازسازی و اصلاح بیش از 6000 مویرگ آلت مردانه به همراه افزایش گردش خون در نقطه مورد نظر از خواص روغن می باشد.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 67011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بزرگ شدن سینه,حجم دهنده سینه,حجم دهنده باسن,بزرگ کننده آلت,افزایش قطرآلت,افزایش طول آلت,نعوظ قوی,ایجاد نعوظ قوی,برای نعوظ قوی چکار کنیم,خواص روغن زالو, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 1:02

آرتریت روماتوئید چیست؟

 

آرتریت روماتوئید یک بیماری خود ایمنی بلند مدت، پیشرونده و ناتوان کننده است. این بیماری باعث ایجاد التهاب، تورم و درد در مفاصل و سایر اعضای بدن می شود. آرتریت روماتوئید (RA) معمولاً ابتدا روی دست و پاها تأثیر می گذارد، اما ممکن است هر مفصلی را تحت تاثیر قرار دهد.این بیماری معمولاً مفاصل یکسان را در هر دو طرف بدن درگیر می کند. رایج ترین علامت، خشکی مفاصل (به خصوص در هنگام بلند شدن در صبح یا بعد از مدتی نشستن) است.

شبکه پشتیبانی آرتریت روماتوئید تخمین می زند که 1 درصد از جمعیت جهان و بیش از 1.3 میلیون نفر در آمریکا مبتلا به آرتریت روماتوئید هستند. این بیماری یک بیماری خود ایمنی و سیستمیک است، و این بدان معنی است که بر کل بدن تأثیر می گذارد. این امر زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن به اشتباه بافت های سالم بدن را به عنوان مهاجمین خارجی در نظر می گیرد.همانطور که سیستم ایمنی بدن واکنش نشان می دهد، التهاب در بافت یا اندام های هدف ایجاد می شود. بعضی از افراد غالباً احساس خستگی و ناخوشی مداوم دارند. این بیماری می تواند مفاصل، ریه ها، چشم ها و قلب را تحت تاثیر قرار دهد.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : آرتریت روماتوئید,آرتریت روماتوئید چیست,آرتریت روماتوئید زانو,آرتریت روماتوئید گردن,آرتریت روماتوئید چشم,آرتریت روماتوئید ریه,آرتریت روماتوئید انگشتان دست,آرتریت روماتوئید انگشتان,آرتریت روماتوئید انگشتان دست چیست,آرتریت روماتوئید انواع, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 0:31

دستگاه وکیوم سینه

 

وکیوم سینه دستگاهی 100%تضمینی جهت افزایش سایز سینه در خانمهاست. استفاده از تکنیک وکیوم کردن بیش از چند هزار سال است که در طب چینی و طب سنتی ایران وجود داشته است. امروزه با پیشرفت های علم پزشکی دانشمندان اروپایی و آمریکایی توانستند مدل امروزی دستگاه وکیوم را تولید نمایند. این دستگاه بیش از 20سال است در اروپا و آمریکا استفاده شده و آمارها نشان میدهد بیش از 98%از استفاده کنندگان از عملکرد وکیوم سینه رضایت کامل داشته اند

این دستگاه بصورت علمی و 100% تضمینی سینه ها را ایستاده و خوش فرم می کند. نسبت به سایر راههای بزرگ کردن سینه مانند استفاده از کرم سینه و قرصها و جراحی سینه ، نتایج بهتر ، کم هزینه تر و قابل قبول تری دارد. جراحی سینه عوارض بسیار زیادی دارد و به عنوان آخرین راه بزرگ کردن سینه تجویز می شود. قرصها و کرمهای سینه هم بعضا دارای نتایج موقت است و باید به عنوان مکمل استفاده شود. بنابراین راحت ترین راه برای رشد سینه ها بطور طبیعی ، همین دستگاه وکیوم سینه است.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه چیست ؟

- بزرگ کننده سینه های کوچک و رشد نیافته

- سفت کننده نوک پستان چروک و جمع شده

- رفع افتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال

- افزایش سایز سینه تا 3 سایز

- سفت کننده سینه و خوش فرم کننده سینه

- پیشگیری از سرطان سینه

و ...

 

این دستگاه مطمئن ترین روش برای بزرگ کردن سینه می باشد .اکثر کرم های بزرگ کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد . همین امر باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

روش استفاده :

ابتدا لیوان با سایز مناسب را انتخاب نموده و آنرا در موقعیت مناسب بر روی سینه خود به نحوی قرار دهید تا بالستک لاستیکی که در انتهای لیوان ها قرار گرفته کاملا از نشت و خروج هوا جلوگیری نماید پمپ وکیوم را بوسیله شلنگ رابط به انتهای محفظه لیوانی متصل نمائید و جهت بادکش محفظه لیوانی را اندکی به آرامی به سمت بالا کج نموده تا از برخورد نوک سینه به انتهای محفظه جلوگیری شود محفظه را با یک دست گرفته و به سینه بچسبانید و با دست دیگر عمل مکش و تخلیه هوا را به وسیله کشیدن دسته پمپ به آرامی انجام دهید در این حالت دقت نمائید از پمپ زدن سریع و بیش از حد خودداری نمائید پیشنهاد می گردد پس از هر بار مکش به وسیله پمپ 2 ثانیه بشمارید و مجددا دسته پمپ را بکشید در نظر داشته باشید پس از آنکه مقدار کافی مکش نمودید و افزایش حجم سینه را ملاحظه کردید به وسیله کشیدن سوپاپ انتهای محفظه ,اجازه دهید هوا به درون محفظه برگردد و بدین صورت این عمل را در مدت 10 دقیقه این روش را برای سینه دیگر انجام دهید.

 

موارد احتیاط :

- سینه های خود را قبل از استفاده تمیز نمائید

- قبل و بعد از هر بار استفاده ,لیوان های خود را با آب ولرم و شوینده ملایم تمیز کنید

- ازمکش کردن بیش از حد که بر اثر فشار زیاد در سینه ها باعث کبودی شود خودداری کنید

- از سپردن محفظه های لیوانی خود به افراد دیگر ,اکیدا خودداری کنید

- در صورتی که دچار مشکلات قلبی یا عروقی بوده اید از بکار بردن دستگاه خودداری کنید

- در هنگام خستگی یا گرسنگی از دستگاه استفاده ننمائید.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 86011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : قیمت دستگاه بزرگ کننده سینه,راه های بزرگ کردن سینه,افزایش سایز سینه,دستگاه بزرگ كننده سينه,بزرگ کننده سینه,دستگاه حجم دهنده سینه,طرزاستفاده ازدستگاه وکیوم سینه,سفت کننده سینه, رفع افتادگی سینه,بزرگ کردن سینه, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 1:31

چگونه از ریفلاکس و سوزش معده جلوگیری کنیم؟

 

ریفلاکس اسید زمان بازگشت اسید معده به مری رخ می دهد. مری یک لوله عضلانی است که گلو و معده را به هم متصل می کند. رایج ترین علامت ریفلاکس اسید احساس سوزش در قفسه سینه است که به سوزش معده معروف است.از علائم دیگر آن می توان به طعم غذای ترش یا برگردانده در پشت دهان اشاره کرد. ریفلاکس اسید به عنوان ریفلاکس معده (مری) نیز شناخته می شود. اگر بیش از 2 بار در هفته آن را تجربه می کنید احتمال می رود به بیماری ریفلاکس معده (مری) مبتلا باشید.

علاوه بر سوزش مکرر معده علائم بازگشت اسید به مری شامل مشکل در بلع، سرفه یا خس خس سینه و درد قفسه سینه است. بیشتر افراد هرازگاهی ریفلاکس اسید و دل درد را تجربه می کنند. بازگشت اسید به مری به عنوان یک بیماری جدی حدود 20 درصد آمریکایی ها را درگیر کرده است. تحقیقات در مجله ’Digestive Diseases and Sciences’ نشان می دهد میزان بازگشت اسید به مری بین مردم در حال افزایش است.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ریفلاکس معده,ریفلاکس معده در بارداری,ریفلاکس معده در خواب,رفلاکس معده و تنگی نفس,رفلاکس معده چیست,رفلاکس معده و تپش قلب,رفلاکس معده به مری,ريفلاکس اسيد معده,رفلاکس معده از چیست,رفلاکس معده بزرگسالان, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 1:10

درمان دیابت نوع یک و دو

 

دیابت نوع یک پس از توسعه، نیاز به درمان مادام العمر دارد. در بیماری دیابت بدن انسولین کافی تولید نمی کند و در صورت عدم مدیریت صحیح، سطح قند خون بالا می ماند. در ایالات متحده، حدود 0.55 درصد از بزرگسالان دیابت نوع یک دارند. این تعداد حدود 5 درصد از مبتلایان به دیابت را تشکیل می  دهد. در حالی که هیچ درمان کاملی برای این نوع از دیابت در دسترس نیست، اما وجود انواع گزینه های مدیریت بدان معنی است که فرد مبتلا به این اختلال می تواند زندگی کامل و فعالی را در پیش بگیرد.

دیابت وقتی ایجاد می شود که گلوکز یا قند خون کاملا کنترل نشود و به طور مداوم زیاد شود. دیابت نوع یک زمانی اتفاق می افتد که بدن به اندازه کافی هورمونی که به سلول ها امکان جذب و استفاده از گلوکز را می دهد، تولید نمی کند. به این هورمون انسولین گفته می شود. در حالی که فرد می تواند با اجتناب از مصرف غذاهای غنی از قند و شیوه زندگی غیرفعال از ابتلا به دیابت نوع دو جلوگیری کند، اما جلوگیری از دیابت نوع یک امکان پذیر نیست.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : دیابت نوع یک و دو,تشخیص دیابت نوع یک و دو,علائم دیابت نوع یک و دو,دیابت نوع یک و دو چه فرقی دارند,دیابت نوع یک و دو چگونه است,دیابت نوع یک و دو چه فرقی دارد,ديابت نوع يك و دو چيست,دیابت نوع یک و دو یعنی چه,تفاوت بین دیابت نوع یک و دو,فرق دیابت نوع یک با دو چیست, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 22:56

فشار خون ریوی چیست؟

 

فشار خون ریوی بالا به هنگام افزایش غیر طبیعی فشار در شریان های ریوی رخ می دهد. فشار خون ریوی، به نوع اولیه و ثانویه آن طبقه بندی می شده است، امروزه نیز این طبقه بندی، بر اساس بیماری ذیربط یا وضعیت اصلی، علائم و گزینه های درمان فشار خون بالای ریوی، استوار است. در این سیستم طبقه بندی جدید، پنج کلاس یا گروه وجود دارد. فشار خون بالای ریوی دلیل قابل تشخیصی ندارد و از این رو، تحت عنوان فشار خون بالای ریوی ایدیوپاتیک نامیده می شود (که قبلاً تحت عنوان فشار خون بالای ریوی اولیه نامیده می شد). 

فشار خون ریوی، افزایش غیرطبیعی فشار، در گردش خون ریوی است. فشار خون بالای ریوی می تواند توسط برخی داروهای خاص، بیماری ها (اسکلرودرما، درماتومیوزیت، لوپوس سیستمیک)، عفونت ها (اچ آی وی، شیستوزومیازیس)، بیماری کبد، دریچه قلب، بیماری انسداد مزمن ریه (COPD) لخته شدن خون در ریه ها و پرفشاری خون ریوی نوزاد (PPHN) ایجاد شود. عوامل خطر فشار خون بالای ریوی عبارت اند از: نارسایی کبد، بیماری مزمن ریه، اختلالات لخته شدن خون و بیماری های اساسی چون اسکلرودرما، درماتومیوزیت و لوپوس اریتماتوز سیستمیک.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : فشار خون ریوی بالا,فشار خون ریوی در نوزادان,فشار خون ریوی در بارداری,فشار خون ریوی,فشار خون ریوی چیست,فشار خون ریوی نرمال,افزایش فشار خون ریوی چیست,علائم افزایش فشار خون ریوی,درمان افزایش فشار خون ریوی,علت افزایش فشار خون ریوی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 1:38

درمان بیماری های دهان

 

سلامت دندان و دهان بخش مهمی از سلامتی بدن شما است. بهداشت نامناسب دهان و دندان می تواند منجر به حفره هایی در دندان و بیماری لثه شود، همچنین با بیماری های قلبی، سرطان و دیابت در ارتباط است. هرچه زودتر عادت های بهداشت دهان و دندان مناسب، مانند مسواک زدن، نخ دندان زدن و محدود کردن مصرف قند را بیاموزید، اجتناب از روشهای پرهزینه دندانپزشکی و مسائل بهداشتی طولانی مدت آسان تر خواهد بود.

حفره دهان شما انواع باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را جمع می کند. برخی از آنها به آنجا تعلق دارند و فلور طبیعی دهان شما را تشکیل می دهند. آنها به طور کلی در مقادیر اندکی بی ضرر هستند. اما رژیم غذایی پر قند شرایطی را ایجاد می کند که باکتریهای سازنده اسید در آن شکوفا شوند. این اسید مینای دندان را حل می کند و باعث ایجاد حفره های دندانی می شود.باکتریهای نزدیک لثه در یک ماتریس چسبنده بنام پلاک شکوفا می شوند. اگر به طور مرتب با مسواک زدن و نخ دندان جدا نشود، پلاک جمع می شود، سخت می شود و به طول دندان منتقل می شود. این مسئله می تواند لثه های شما را مستعد کرده و باعث ایجاد بیماری به نام  عفونت لثه شود.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری های دهان,بیماری های دهان و دندان,بیماری های دهان و لثه,بيماري هاي دهان و دندان,بیماری های خود ایمنی دهان,انواع بیماری های دهان و دندان,انواع بیماری های دهان و زبان,آشنایی با بیماری های دهان و دندان,آشنایی با بیماری های دهان, درمان بیماری های دهان, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 224 تاريخ : جمعه 14 خرداد 1400 ساعت: 22:24